Wyszukiwanie Dystrybutora

Wyszukiwanie produktu

Szukaj
KONTAKT

NSK, RHP, PPL i Neuweg – wszystkie te marki są dobrze znane od dziesięcioleci, a ich produkty i usługi cieszą się dobrą reputacją. W rzeczywistości marki te należą do Grupy NSK od bardzo dawna. I jest ku temu dobry powód: wykorzystuje się w nich te same procesy produkcyjne oraz jakościowe i uzyskały one certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami branżowymi. Ponadto ludzi, którzy stoją za markami NSK Europe, cechuje to samo podejście: satysfakcja klienta dzięki poświęceniu, przekraczaniu granic, dążeniu do perfekcji – zawsze o krok do przodu.

 

  • NSK

    Firma Nippon Seiko KK, w skrócie NSK, powstała w roku 1916. Jej nazwa w tłumaczeniu oznacza „japońskie elementy precyzyjne”. Firma szybko się rozwijała i jej pierwsza spółka zależna poza terytorium Japonii została założona w Düsseldorfie w Niemczech, w 1963 r. Stąd firma NSK zaczęła rozszerzać zakres swojej działalności na całym kontynencie, a spółki zależne powstawały w Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Turcji, Francji, we Włoszech i w Polsce. >>

  • RHP

    RHP to marka z siedzibą w Wielkiej Brytanii, która powstała w 1969 r. Litery nazwy marki oznaczają trzech głównych brytyjskich producentów łożysk – Ransome & Marles Bearing Co., Hoffmann Manufacturing Co. i Pollard Ball & Roller bearing Co. Początki ich działalności sięgają 1898 r., a to oznacza ogrom doświadczenia zebrany w jednej marce. Firma NSK nabyła markę RHP w 1990 r. od Grupy UPI i od tego momentu RHP jest świetnie prosperującą i dumną marką NSK. >>

  • PPL

    Historia PPL w Polsce sięga 1897 roku. Na początku firma zajmowała się produkcją szkła, produkcja łożysk rozpoczęła się w 1959 r. Firma NSK wyposażyła zakład w linie produkcyjne w 1973 i 1978 roku, a następnie nabyła go oraz markę PPL w 1998 roku. PPL stanowi bardzo ważną część firmy NSK Europe. Nawiasem mówiąc, jest to jedyny członek Grupy, który rzeczywiście ma łożysko w swoim logo. >>

  • Neuweg (NWG)

    Początki firmy Neuweg sięgają roku 1954. Została ona założona w Niemczech przez dawnych pracowników FAG i Claas, stąd zielone logo. Jeden wniósł specjalistyczną wiedzę, a drugi pieniądze. Nazwa Neuweg, która w tłumaczeniu oznacza „nową drogę”, właśnie na nią wskazuje: założyciele firmy chcieli wytyczyć nowe szlaki w produkcji łożysk. I dokładnie to uczynili – i to z takim powodzeniem, że firma NSK nabyła spółkę od Grupy UPI w 1990 r. >>

Każda marka jest z natury wyjątkowa sama w sobie, co nie znaczy, że różnych marek nie mogą łączyć wspólne idee i cele. To samo tyczy się marek NSK Europe: niezależnie od tego, jak bardzo różnią się swoim pochodzeniem – swoim DNA – liczy się ich pasja i wartości: ich wspólne podejście.
Ta prawda odnosi się też do naszych sportowców: „Różne DNA – to samo podejście”!

 

Różne DNA – to samo podejście

Brands of NSK Europe Więcej o kampanii >>