Wyszukiwanie Dystrybutora

Wyszukiwanie produktu

Szukaj
KONTAKT

Motoryzacja - 2016-11-16

NSK Paul Cranston

Opierając się na swojej silnej pozycji dostawcy OEM i dostawcy bezpośredniego, NSK ogłosiła swoje wejście na niezależny rynek części samochodowych (IAM). Aby umożliwić jak najszybsze osiągnięcie odpowiedniego udziału w rynku, NSK opracowała starannie uporządkowaną strategię podejścia do rynku, która zapewni także partnerom firmy i właścicielom warsztatów osiągniecie większych zysków, wydajności i efektywności.

NSK jest przekonana, że istnieją dobre prognozy wzrostu dla rynku IAM, zwłaszcza w przypadku łożysk kół. Firma jest wiodącym producentem OE, dostarczającym na rynek już trzecią generację łożysk piast kół, tak więc wejście na niezależny rynek części samochodowych stanowi kolejny logiczny krok w rozwoju.

W przypadku Europy Zachodniej NSK początkowo skupi się na wiodących rynkach Niemiec i Francji, pomimo że są one mocno nasycone i charakteryzują się wysoko rozwiniętą konkurencją. Kolejnym docelowym rynkiem jest Rosja, która jako rynek wschodzący z dużym potencjałem ekspansji charakteryzuje się odmienną dynamiką. Struktura popytu i sposób prowadzenia biznesu są w Rosji bardzo odmienne, dając możliwości szybkiego wzrostu. NSK kieruje swoje zainteresowanie również w stronę rynków wschodzących, takich jak Turcja i Bliski Wschód.

„Intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem wartościowych propozycji, grupując je w optymalne oferty jakości OE i przystępnej cenie oraz starając się zapewnić niezawodność dostaw." – mówi Paul Cranston, dyrektor ds. niezależnego rynku części samochodowych w NSK Europe.

Strategia rozwoju NSK na niezależnym rynku części opiera się na dwóch fundamentalnych wartościach: wysokiej jakości produktach i usługach. W przypadku usług krytyczne znaczenie ma dostępność produktów we właściwym czasie. Mając to na uwadze, główną role w dalszym rozwoju strategii dystrybucyjnej odegrają partnerzy rozwojowi, których NSK zdobędzie w przyszłości. Ważne jest, aby partnerzy ci posiadali na stanie potrzebne im produkty, aby budowali rzeczywiste związki z warsztatami i aby codziennie oferowali lokalne wsparcie dla klientów.

Jakkolwiek NSK obchodziła w 2016 r. 100-lecie działalności, to oczywiste jest, że patrzy w przyszłość dzięki strategii dla rynku IAM oraz koncepcji „Vision 2026”.

„Istotne jest, aby nasza działalność osiągnęła kolejny etap rozwoju." – mówi Jürgen Ackermann, Dyrektor Generalny NSK Europe Ltd. – „Rynek części zamiennych w ciągu ostatniej dekady doświadczył wyjątkowego wzrostu, dlatego dziś jest dobry czas, aby korzystać z naszej wiedzy eksperckiej i zasobów, odpowiadając na potrzeby rynku IAM."

W kategoriach krótkoterminowych głównym celem firmy w nadchodzących miesiącach będzie zwiększenie poziomu rozpoznawalności marki NSK w zakresie części zamiennych dla samochodów.  Co więcej, w ciągu następnych 3 do 5 lat firma chce dokonać skokowej zmiany na rynku i zbudować długoterminowe partnerstwo we wszystkich krajach, które leżą w gestii odpowiedzialności NSK Europe – od Władywostoku na dalekim wschodzie Rosji po Reykjavik w Islandii oraz Afrykę Południową.


Dr Jürgen Ackermann, CEO NSK Europe Ltd.

Wyszukiwanie kontaktu

Proszę wybrać…

Twój wynik