Wyszukiwanie Dystrybutora

Wyszukiwanie produktu

Szukaj
KONTAKT

O Firmie - 2017-11-14


 

W październiku br. firma NSK była gospodarzem trzydniowej, zorganizowanej w Madrycie, inauguracyjnej konferencji dla europejskich dystrybutorów branżowych. Blisko 80 delegatów z całej Europy uzyskało informacje dotyczące strategii firmy, nowych produktów, łańcuchów dostaw i środków zapobiegających fałszowaniu produktów. Postrzegani jako ważna część «rodziny» NSK, dystrybutorzy zaprezentowali wyjątkowo pozytywny odbiór wydarzenia, które w ramach programu towarzyszącego obejmowało kolację na stadionie Santiago Bernabeu, siedzibie klubu piłkarskiego Real Madryt,12-krotnych mistrzów Europy. Oprócz wielu innych tematów poruszanych na posiedzeniu firma NSK chciała podzielić się informacjami zarówno na temat swojej przyszłej strategii globalnej, jak i strategii dla rynku wtórnego w Europie. Obecni na spotkaniu najwyżsi przedstawiciele kadry zarządzającej NSK podkreślali wagę współpracy z dystrybutorami dla dalszych sukcesów firmy. 

"Od wielu lat prowadzimy dyskusje z dystrybutorami na szczeblu lokalnym, ale doszliśmy do wniosku, że nadszedł już czas na zorganizowanie ogólnoeuropejskiego wydarzenia, tak abyśmy mogli zebrać się w tym samym czasie przy jednym stole, dyskutując na temat kluczowych informacji o strategii firmy” wyjaśnia Jean-Yves Chapelet, dyrektor NSK ds. Industrial Aftermarket, European Industrial Business Unit. „Takie spotkania nie tylko poprawią nasze relacje robocze, ale wzmocnią także sieć współpracy pomiędzy dystrybutorami. To z kolei zapewni kluczowe korzyści dla użytkowników końcowych”.

Dystrybutorzy uzyskali również szczegółowe informacje na temat nadchodzących innowacyjnych rozwiązań NSK oraz zapoznali się z faktami dotyczącymi rozwoju inicjatywy łańcucha dostaw, takimi jak niedawna budowa nowego Europejskiego Centrum Dystrybucyjnego (EDC) w Tilburgu (Holandia). Ponadto zaprezentowano sposoby zapobiegania fałszowaniu produktów NSK, omawiając z dystrybutorami strategie zapewniające 100% autentyczność produktu.

Uczestniczący w konferencji delegaci byli przedstawicielami zarówno dużych, jak i małych dystrybutorów z 20 krajów Europy. Podczas wydarzenia firma NSK przedstawiła pierwszych czterech dystrybutorów, którzy z powodzeniem uzyskali tytuł Certyfikowanego Partnera AIP (Programu Wartości Dodanej): Margo (Polska), Primagra (Rumunia), REA Hellas (Grecja) oraz UAB Dagmita (Litwa). Wszyscy certyfikowani partnerzy AIP udowodnili swoje kompetencje w badaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych oraz oferując specjalistyczną wiedzę o aplikacjach, branżowy know-how i prowadząc projekty MRO. Wielu innych dystrybutorów także przystąpiło do programu i oczekuje się, iż ukończą go na początku 2018 r.

Program towarzyszący spotkania obejmował wycieczkę po mieście oraz kolację na słynnym stadionie Realu Madryt – Santiago Bernabéu, podczas której zacieśniano kontakty biznesowe. Sukces imprezy był tak wielki, że NSK planuje uczynić ją częścią  rocznego kalendarza biznesowego firmy.

 

 

Wyszukiwanie kontaktu

Proszę wybrać…

Twój wynik