Szukaj

O Firmie - 2017-11-14


 

W październiku br. firma NSK była gospodarzem trzydniowej, zorganizowanej w Madrycie, inauguracyjnej konferencji dla europejskich dystrybutorów branżowych. Blisko 80 delegatów z całej Europy uzyskało informacje dotyczące strategii firmy, nowych produktów, łańcuchów dostaw i środków zapobiegających fałszowaniu produktów. Postrzegani jako ważna część «rodziny» NSK, dystrybutorzy zaprezentowali wyjątkowo pozytywny odbiór wydarzenia, które w ramach programu towarzyszącego obejmowało kolację na stadionie Santiago Bernabeu, siedzibie klubu piłkarskiego Real Madryt,12-krotnych mistrzów Europy. Oprócz wielu innych tematów poruszanych na posiedzeniu firma NSK chciała podzielić się informacjami zarówno na temat swojej przyszłej strategii globalnej, jak i strategii dla rynku wtórnego w Europie. Obecni na spotkaniu najwyżsi przedstawiciele kadry zarządzającej NSK podkreślali wagę współpracy z dystrybutorami dla dalszych sukcesów firmy. 

"Od wielu lat prowadzimy dyskusje z dystrybutorami na szczeblu lokalnym, ale doszliśmy do wniosku, że nadszedł już czas na zorganizowanie ogólnoeuropejskiego wydarzenia, tak abyśmy mogli zebrać się w tym samym czasie przy jednym stole, dyskutując na temat kluczowych informacji o strategii firmy” wyjaśnia Jean-Yves Chapelet, dyrektor NSK ds. Industrial Aftermarket, European Industrial Business Unit. „Takie spotkania nie tylko poprawią nasze relacje robocze, ale wzmocnią także sieć współpracy pomiędzy dystrybutorami. To z kolei zapewni kluczowe korzyści dla użytkowników końcowych”.

Dystrybutorzy uzyskali również szczegółowe informacje na temat nadchodzących innowacyjnych rozwiązań NSK oraz zapoznali się z faktami dotyczącymi rozwoju inicjatywy łańcucha dostaw, takimi jak niedawna budowa nowego Europejskiego Centrum Dystrybucyjnego (EDC) w Tilburgu (Holandia). Ponadto zaprezentowano sposoby zapobiegania fałszowaniu produktów NSK, omawiając z dystrybutorami strategie zapewniające 100% autentyczność produktu.

Uczestniczący w konferencji delegaci byli przedstawicielami zarówno dużych, jak i małych dystrybutorów z 20 krajów Europy. Podczas wydarzenia firma NSK przedstawiła pierwszych czterech dystrybutorów, którzy z powodzeniem uzyskali tytuł Certyfikowanego Partnera AIP (Programu Wartości Dodanej): Margo (Polska), Primagra (Rumunia), REA Hellas (Grecja) oraz UAB Dagmita (Litwa). Wszyscy certyfikowani partnerzy AIP udowodnili swoje kompetencje w badaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych oraz oferując specjalistyczną wiedzę o aplikacjach, branżowy know-how i prowadząc projekty MRO. Wielu innych dystrybutorów także przystąpiło do programu i oczekuje się, iż ukończą go na początku 2018 r.

Program towarzyszący spotkania obejmował wycieczkę po mieście oraz kolację na słynnym stadionie Realu Madryt – Santiago Bernabéu, podczas której zacieśniano kontakty biznesowe. Sukces imprezy był tak wielki, że NSK planuje uczynić ją częścią  rocznego kalendarza biznesowego firmy.

 

 

Wyszukiwanie kontaktu

Proszę wybrać…

Twój wynik

Zgoda

NSK korzysta z usług stron trzecich, które pomagają nam ulepszać naszą stronę internetową i wyświetlać bardziej interesujące treści. Aby korzystać z tych usług, potrzebujemy Twojej zgody. Może ona zostać odwołana w dowolnym momencie. Więcej informacji można znaleźć tutaj Link do polityki prywatności.