Nasza nieustająca krytyczność jest warunkiem ciągłego postępu
Po uzyskaniu dyplomu Loughborough University w zakresie inżynierii lotniczej w roku 2004 rozpocząłem pracę jako inżynier ds. sprzedaży i umów w KSB Group, która w tym mniej więcej okresie stała się klientem NSK. W ten sposób poznałem międzynarodową reputację NSK. Do NSK przyłączyłem się siedem lat temu, pracując jako inżynier aplikacji w Wielkiej Brytanii. Praca od początku mnie zachwyciła, ponieważ zapewniła mi możliwość bliższego kontaktu z klientem, ekscytujące wyzwania i ogromne możliwości wzbogacenia dotychczasowego doświadczenia i wiedzy.
Gdy NSK zaczęła rozbudowywać swój dział sprzedaży na Bliskim Wschodzie, dołączyłem do zespołu pięć lat temu jako inżynier ds. sprzedaży. Byłem odpowiedzialny zarówno za wsparcie techniczne w całym regionie, jak również za sprzedaż w Izraelu i Jordanii. Po drodze przeniosłem się do Dubaju, gdzie pod koniec 2012 r. objąłem nowe stanowisko menedżera ds. sprzedaży i inżynierii w regionie Bliskiego Wschodu. Kieruję zespołem wsparcia technicznego i jestem odpowiedzialny za rozwój działalności oraz promowanie marki NSK w regionie.
W swojej pracy szczególnie podoba mi się, że poznaję wiele nowych krajów i ludzi – z perspektywy zarówno kulturowej, jak i biznesowej. Przy tak wielu obowiązkach nie ma czasu na nudę! Lubię także nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i jednoczesne wykorzystywanie moich umiejętności technicznych i handlowych. Klienci są najważniejsi: bez nich NSK by nie istniała.
Rada, jakiej chciałbym udzielić nowym pracownikom, to to, że najbardziej niebezpiecznym zdaniem jest: „Zawsze robimy to w ten sposób”. Musimy być nieustannie krytyczni i kwestionować status quo – tylko w ten sposób zapewnimy postęp.
Proszę wybrać…