MENU EU/PLEU/PL Szukaj NSK - Motion & Control
Przekładnia Automatyczna

Przekładnie automatyczne zapewniają płynne zmiany biegów z minimalnym szokiem wału podczas działania w różnych rodzajach warunków. Złożona i niezwykle skomplikowana forma technologii, znana jako kontrola tarcia, jest idealna dla skutecznego przekazywania mocy z silnika i płynnej zmiany biegów.

Części związane z tarciem i sprzęgła jednokierunkowe, które opracowano dzięki naszej zaawansowanej technologii trybologii, to najważniejsze produkty determinujące wydajność przekładni automatycznych. Poprawiają one znacznie komfort jazdy. 

  • Podpora wału głównego
  • Podpora pzekładni

Podpora wału głównego

Cienkościenne łożyska wałeczkowe stożkowe

Maksymalną wydajność w ograniczonej przestrzeni (cienki przekrój) osiągnięto dzięki zaawansowanej technologii projektowej, co zaowocowało większą zwartością przekładni automatycznych typu FF.

Długożywotne dwurzędowe łożyska kulkowe skośne

Mniejszą wagę i koszty osiągnięto stosując koszyk z tworzywa sztucznego PA46 o wysokiej odporności na olej i temperaturę. Początkowy luz wewnętrzny wykorzystuje się do zapewnienia optymalnego obciążenia wstępnego.

Długożywotne dwurzędowe łożyska wałeczkowe stożkowe

Opracowano oryginalny materiał i obróbkę cieplną, by uzyskać przedłużenie żywotności. Początkowy luz wewnętrzny wykorzystuje się do zapewnienia optymalnego obciążenia wstępnego.

Długożywotne łożyska wałeczkowe stożkowe z kołnierzem montażowym na pierścieniu zewnętrznym

Zmniejszono liczbę części dzięki zastosowaniu obudowy i pierścienia zewnętrznego z kołnierzem, co ułatwia również montaż.

Długożywotne dwurzędowe łożyska z wypustami na pierścieniu zewnętrznym

Pierścień zewnętrzny posiada kołnierz montażowy i wypusty, na których montowane są sprzęgła jednokierunkowe. Powoduje to większą zwartość przekładni automatycznych typu FF.

Łożyska walcowe z koszykiem z tworzywa PA46

Mniejszą wagę i redukcję kosztów osiągnięto stosując koszyk z tworzywa sztucznego PA46 o wysokiej odporności na olej i temperaturę.

Podpora pzekładni

Łożysko igiełkowe wzdłużne do układu napędowego

Wybór podkładek-bieżni oraz rodzaju koszyka zależy od warunków pracy, takich jak obciążenie, prędkość obrotowa czy smarowanie.

Łożysko igiełkowe wzdłużne do przemiennika momentu obrotowego

Łożysko i podkładka bieżni z funkcją zabezpieczenia przed obrotem zostały ujednolicone dla łatwości montażu i wysokiej wydajności.

Zespoły łożysk igiełkowych bez pierścieni i wałki do przekładni planetarnych

Aby radzić sobie z rosnącymi dużymi prędkościami i momentem obrotowym o niskim tarciu przy jednoczesnym utrzymaniu trwałości.

Łożyska igiełkowe typu ‘Drawn-Cup’ do mechanizmu napędowego

Od łożysk ślizgowych po wałeczkowe, osiągnięto moment obrotowy o niskim tarciu dzięki technologii łożysk typu drawn-cup o cienkim przekroju poprzecznym. 

Łożysko igiełkowe typu ‘Drawn-Cup’ do przełączania zmiany biegów

Bardziej płynne przełącznie uzyskano dzięki zastąpieniu łożysk ślizgowych łożskami tocznymi.

Łożyska liniowe do zaworów elektromagnetycznych

Specjalny układ kulek daje redukcję momentu obrotowego i  tarcia ślizgowego.

Wyszukiwanie kontaktu

Proszę wybrać…

Twój wynik

Ciasteczka wykorzystywane przez serwis internetowy NSK

Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu usprawniania sposobów przeglądania naszych stron i korzystania z naszych internetowych aplikacji. Dalsze korzystanie z serwisu niepoprzedzone zmianą ustawień przeglądarki jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zapisywanie przez serwis ciasteczek na dysku komputera. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.