MENU EU/PLEU/PL Szukaj NSK - Motion & Control
Opis uszkodzenia​ Możliwe przyczyny  Środki zaradcze 
Korozja cierna na bieżniach wywołana względną małą amplitudą tarcia pomiędzy odpowiednimi powierzchniami styku.
(Nazywa się ją również korozją cierną ze względu na czerwono-brązowe lub czarne cząstki zużycia pomiędzy trącymi powierzchniami styku kulek i bieżni).
  • Całkowite wyschnięcie smaru ze względu na oscylację o małej amplitudzie.
  • Użyć smaru przeciw korozji ciernej (zastosowanie właściwego smaru)
  • Rozprowadzenie smaru po powierzchni styku w określonych odstępach czasu (przykład: raz na każde 5 000 cykli)

 

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć 

Korozja cierna

Część: Trzpień śruby
Symptom: Wyschnięty smar na powierzchni tocznej
Przyczyna: Korozja cierna spowodowana całkowitym wyschnięciem smaru z powodu oscylacji o małej amplitudzie

Wyszukiwanie kontaktu

Proszę wybrać…

Twój wynik

Ciasteczka wykorzystywane przez serwis internetowy NSK

Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu usprawniania sposobów przeglądania naszych stron i korzystania z naszych internetowych aplikacji. Dalsze korzystanie z serwisu niepoprzedzone zmianą ustawień przeglądarki jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zapisywanie przez serwis ciasteczek na dysku komputera. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.